dimarts, 13 de març del 2007

Primavera





Desde el pais de la boira m’expliquen que aquests dies está fent molt bon temps. Aqui també deu n’hi do. Avui fa un dia preciós i el termómetre marca 12 graus positius, i això és calor per Escandinavia al mes de Març. M’ha fet molt il.lusió que la meva familia s’ha entretingut a llegir el blog, i els ha agradat!!! A sobre m’ han deixat un comentari a la página de benvinguda amb els noms de tots els que ho llegien. Sort que no m’han posat el nom carinyós que em diuen a casa... que és una mica ridícul... Sino ara passaria vergonya!!!
Aqui us deixo una foto molt bonica de la primavera sueca , aquestes flors es diuen snödroppar (gotes de neu) i comencen a sortir per tot arreu quan ve el bon temps. La neu ja ha desaparegut completament. Un dia magnífic, ideal per no treballar.