dilluns, 30 de juliol del 2007

M'en vaig



O potser hauria de dir "vinc". Cap a Catalunya, cap a la Península Ibèrica. Cap al país de les boires. A fer vacances. A estar amb la familia. A veure les amigues. A carregar piles. A recuperar la pàgina per on anavem perque m’he perdut.
Estaré uns quants dies sense escriure. Espero que em trobeu molt a faltar. Espero que us hagueu acostumat a llegir els meus posts d’edició irregular i que d’aquí a quinze dies em torneu a visitar aquí en aquest lloc tant inconcret que és casa vostra, a la vostra feina, al vostre cafè internet, al vostre portàtil, allà on sigui, perque segur que tindré ganes d’escriure i no penso deixar la feina inacabada. Tancat per vacances fins el 15 d'agost. Au, cuideu-vos molt.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

A passar-ho be. Et trobaré molt a faltar, pero les vacances son necessàries :-)
Mira per on, ara hi serem més aprop pero també més lluny!!!!.

Sandra.

Lupe ha dit...

Veig que demà les acabes. Espero que hagis carregat les piles.
Salutacions desde BCN.