diumenge, 13 d’abril del 2008

Automòbils i homes fugissers

A finals de gener vam signar el contracte de compravenda. El concessionari ens comprava el meu cotxe i nosaltres compravem un cotxe nou més gran i més modern per a cobrir les necessitats que ens esperen proximament. Contents pel tracte fet, ja només faltava esperar les sis o vuit setmanes que ens van dir, per a que ens entreguessin el cotxe. L’automòbil ve fabricat de França, és un Peugeot (marca que per altra banda jo no li tinc gran estima perque a Catalunya quasi tots els quillos maquinorros van amb Peugeot, però afortunadament no és un 206, sino un 307 familiar), amb això podiem comptar doncs que la logística entre França i el nord d’Europa no seria una cosa massa complicada, res a veure si haguessim encarregat un cotxe del Japó o de Corea. Estem a mitjans d’Abril i encara no tenim noticies del cotxe. Bé, sabem que ha sortit de fàbrica i que en algun moment del mes de març el cotxe era dalt d’un vaixell entre Dinamarca i Suècia! Si no hagués estat perque hem trucat nosaltres demanant com anava el tema de l’entrega, encara seria hora de sentir alguna paraula per part del venedor. Em sembla molt malament aquesta falta d'informació, som clients, i no precisament clients que compren un quilo de patates... coglions! Que un cotxe val molts cales! Ens haurien de tenir com a minim informats. A més hem deixat de fer moltes coses durant tot aquest temps, tenim encara el petit Suzuki però com que està en pre-venda no podem fer més de un determinat número de kilometres, i ja ens hem passat del limit. Jo estic molt enfadada amb el tema però el meu home, (típic suec) , em diu que paciència, que ja arribarà, i que no podem fer-hi res. Quan el suec es posa suec és que no puc. Enlloc d’enfrontar-se al problema fuig del conflicte com de la pesta. Caguetes que són tots plegats! Brrrrrrrrrrrrrrrrrr!

7 comentaris:

... ha dit...

Hosti! Mai hauria catalogat el 206 com a cotxe quillo... abans hauria dit el Seat Ibiza, l'opel kadet o qualsevol hyundai, Daewoo o altra corealada...

Teresa ha dit...

Potser no es quillo, quillo, pero maquinorro si...
a França tots els nens quillos porten 206. I alerta perque condueixen fatal.

Anna ha dit...

T'entenc perfectament! Nosaltres haviem de tenir el garatge construit i acabadet al febrer i encara falten 4 tonteries perque estigui tot a punt. Per sort el meu home en aixo no es gens suec. Cada dia truca al responsable i li canta les quaranta. Suposo que si no ho fes no tindriem garatge fins a l'estiu, pero ara sembla que ja falta poc...
Ah! I perdona que no escribis mes en el tema de que ens fa ser catalans. Tot i que el trobo molt interessant, no he tingut esma per concentrar-m'hi, vaig petadissima!

Anònim ha dit...

Doncs el meu gendre, que també es suec, no encaixa del tot amb el patró que defineixes. Coneguent-lo com el conec, estaria donant la tabarra al concessionari com qualsevol català o espanyol de pro...No pot suportar la pasivitat de determinats funcionaris suecs i, curiosament, te reaccions molt mediterrànies. A mi em cau de conya.

Teresa ha dit...

Gent, sembla que aixo d'escriure un post per esbafar-se va la mar de be perque el dilluns ens van trucar que aquesta setmana ja tindrem el cotxe!!!

... ha dit...

hehehe, enhorabona pel cotxe!
Tot i així podeu anar-lo a recollir ben indignats i tocar-los el crustó, que sempre et queda el "aiaiai" si no ho fas :P
Salut!

Anna ha dit...

Felicitats!!! Aviam si aixi pots venir a donar una volteta per Estocolm i ens veiem!